זרקור על חבר- אמיש גת בע''מ

בית זרקור על חבר זרקור על חבר- אמיש גת בע''מ

החברה משמשת כקבלן רשום ברשם הקבלנים בסיווג ג'1 וחברה בהתאחדות בוני הארץ. ייחודה של החברה הינו מיקוד בתחום התמחות עבודות הגמר, המאגד תחת קורת גג אחת מערך כולל של עבודות הגמר המספקים ליזם פתרון מושלם ללא צורך בתיאום ופיקוח על קבלני גמר שונים.

זרקור על חבר- אמיש גת בע''מ

חזון החברה הנו שירות מקצועי ויחס אישי לכל לקוח, ליווי וייעוץ לאורך כל הפרויקט ועד למסירתו. החברה מעסיקה עובדים בעלי ידע טכני ברמה הגבוהה ביותר ומחויבות אישית לביצוע אופטימלי של כל עבודה. כל פרויקט מגובה במנהל עבודה מטעם החברה וכן נוכחות של בעלי החברה בכל המתרחש.

חברתנו חרטה על דגלה את מתן החשיבות ללקוח, אמינות ואיכות ביצוע ללא פשרות. אנו מתחייבים ללקוחותינו לעמוד בדרישות המתכננים וכן לעמוד במפרט הטכני, לוחות זמנים ונהלי בטיחות נוקשים.

מתחילת דרכנו ובמהלך שנות פעילותינו צברנו ניסיון עשיר של מאות מבני ציבור והשארנו מאחורינו שובל של לקוחות מרוצים.
החברה מתגאה בשורת פרויקטים ארוכה ומלקוחות חוזרים, הממליצים עלינו לאורך הדרך.

שירותי החברה

עבודות טיח לכל סוגיו     עבודות גבס ותקרות אקוסטיות     עבודות אבן     עבודות צבע     עבודות ריצוף וחיפוי

כחלק משירותנו אנו מספקים פתרון ייחודי ליזם ומאגדים תחתינו את ביצוע כל עבודות הגמר בידי קבלן אחד מרגע כניסתנו לפרויקט ועד לסיומו ולוקחים אחריות לעבודת בעלי המקצוע והשלמת הפרויקט לשביעות רצון הלקוח.

כקבלני גמר אנו מבצעים את כל עבודות הגמר לאחר בניית השלד ועד למסירת המפתח ליזם. במגוון הרחב של העבודות מעורבים גורמים מקצועיים רבים. ביניהם קבלני משנה ואנשי מקצוע, אשר רמת עבודתם קובעת את האיכות הסופית של המבנה מבחינת חזותו ותפעולו. בשל מורכבות וריבוי עבודות הגמר, יש לבצען באופן מסודר, מאורגן ומוקפד כולל מתן פתרונות לבעיות לא צפויות. כל זאת בהתאם לדרישות המופיעות בתוכנית האדריכלית ועל פי התקן הישראלי.
ישנה חשיבות רבה לבחירת קבלן גמר שהינו קבלן בניין מורשה ומנוסה. לכן צוותי העבודה שלנו איכותיים ומקצועיים, המפקחים באופן הדוק וקפדני תוך שמירה על נהלי העבודה ובטיחות העובדים ללא פשרות.

אנו מספקים שירותים לקבלני ביצוע ומוסדות כקבלן ראשי או כקבלן משנה. אנו מבצעים פרויקטים בכל סדר גודל כחלק ממערך החברה, הכולל מנהלי עבודה מקצועיים ומוסמכים, המכירים את השטח ואת אנשי המקצוע הפועלים בו. אשר מלווים את הפרויקטים לצורך ביצוע העבודה ותכנון לוחות זמנים, חישובי כמויות ותמחור החומרים הנדרשים.

אנו נושאים באחריות על איכות ותזמון העבודות, מוודאים כי שלבי העבודה יבוצעו בתיאום, במהירות וביעילות, תוך צמצום זמן עבודה וחיסכון בעלויות העבודה הישירות. יתר על כן, אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא בין כל קבלני המערכות השונות בתהליכי הבנייה הסופיים כגון חשמל ואינסטלציה.

יצירת קשר

מייל: [email protected] 

פלאפון: 050-6670004 / 050-2077029

אתר: https://www.amish-gat.co.il/