הנהלת ארגון הקבלנים והבונים באר-שבע והנגב בראשות היו"ר אלי אביסרור המשמש גם כמ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ אירחה היום 27.2.20 לסיור בנגב את ועדת הנשיאות וסגל התאחדות הקבלנים בוני הארץ בראשות נשיא ההתאחדות ראול סרוגו, המנכ"ל אמנון מרחב והאלוף במיל' אייל בן ראובן ראש מטה הבטיחות בענף הבנייה , כדי להציג להם מקרוב את התנופה והפיתוח של האיזור.

 

את הסיור פתחנו באופקים, שם אירח אותנו ראש העיר איציק דנינו, שסיפר על המהלכים האסטרטגיים שהוביל לקידום העיר בהם הסכמי הגג, הקמת שכונות חדשות, פיתוח אזור תעשייה חדש וסלילת הכביש החדש דרך שדה תימן לבאר שבע שיקצר את הנסיעה עד ל 9 דקות בלבד!
עוד פגשנו שם את רוני פלמר, יו"ר תנועת אור. רוני תאר את פעילות התנועה להביא קהילות חדשות לאופקים ולנגב בכלל. לאחר המפגש ליווה אותנו ראש העיר לסיור פרוייקטים בעיר. בין השאר ביקרנו בפרוייקט עמותת השוטרים, אותו בונה קבלן הארגון יניב גבאי הבעלים של חב' י.ר. איכות הנדסה בע"מ, ראינו פרוייקטים בתחום התשתיות והמגורים והתרשמנו מהתנופה האדירה בה נמצאת העיר.


היעד הבא היה באר שבע שם נפגשנו עם ראש העיר רוביק דנילוביץ' שתיאר בפנינו את תהליך הפיכת באר שבע למטרופולין הדרומי, וסיפר על שיתוף הפעולה עם קבלני הנגב להגשמת חזון בן גוריון. במפגש השתתפו גם מ"מ ראש העיר והממונה על תיק ההנדסה טל אל-על, מהנדסת העיר תמר פוריה שרביט, וצבי טל יוסף ראש מינהלת הסכמי הגג. צבי טל יוסף ליווה אותנו לאחר מכן בסיור בעיר. בין התחנות ביקרנו בפרויקט שדרות רגר, העורק הראשי של העיר שהולך לשנות פנים ולהציע פתרונות תחבורה מתקדמים. על פרויקט שדרות רגר מנצח קבלן הארגון תאופיק אלעוברה, הבעלים של חב' א.ת. אלעוברה. משם המשכנו לשכונת הפארק בה נבנות כ-5,000 דירות ואגם באר שבע, וצפינו בנווה המדבר שנולד בעיר ויחולל שינוי בתרבות הפנאי של כל האזור. האתר הבא אליו המשכנו הוא פרויקט גרנד אביסרור. אלי אביסרור, מנכ"ל החברה ויו"ר הארגון יחד מנהל הפרוייקט צחי אביסרור סיפרו על הפרויקט החדשני שמציע חווית מגורים יוקרתית שלא נראתה כמותה בדרום. ביקרנו בחדר הכושר, בספא וראינו את תהליך הבניה של 4 המגדלים. הסיור הסתיים בדיון משותף שנערך בין האורחים לבין הנהלת הארגון.

מהנהלת הארגון השתתפו יוסי דלויה מ"מ יו"ר הארגון וחבר מועצת העיר, עמוס אליה הגזבר, חברי ההנהלה כאמל שארחה, גלעד בובליל, אברהם שאמי, אחמד אזברגה, נאיף אלעמור, יוסי בן ישי, מנכ"ל הארגון צביקה ליבנה, מזכירת הארגון אסתי פלטין טרפלר, והדוברת לירז בנג'ו.

לגלריית התמונות לחצו כאן