כנס בנושא מכרזים, שיועד לקבלנים קטנים ובינוניים, התקיים בכפר המכביה ביום 15.6.20. הכנס אורגן ע"י התאחדות הקבלנים בוני הארץ והגיעו אליו כ-100 קבלנים לשמוע על ארועים שהיו בתחום המכרזים וכמו כן על השגות משפטיות בתחום. 

נשיא ההתאחדות ראול סרוגו הדגיש את חשיבות הבנת המכרזים והתמחור הנכון.. כמו כן תיאר את הנושאים שעומדים על סדר היום של ההתאחדות, מול הממשלה החדשה. חבר הנהלת ארגון הקבלנים בנגב גלעד בובליל, שהוא גם יו"ר הוועדה לקבלנים קטנים ובינוניים בהתאחדות, דיבר על הבעיות הייחודיות של הקבלנים הקטנים והבינוניים, וקרא להם להציף את הבעיות לארגון, כדי שיגיעו למתן פתרונות. בדובר המרכזי של הכנס היה עו"ד אחיקם שוסטר. עו"ד שוסטר ניתח ארועים שקרו בתחום המכרזים, הציג פסיקות של בתי משפט לארועים שונים, והדגיש את החשיבות של קריאה והבנה נכונה של המכרז כדי לא ליפול בסעיפים שלא הובנו כראוי. הכנס היה מעניין ומועיל לקבלנים שהשתתפו. את הכנס ארגן עו"ד גרא קאושנסקי המשנה למנכ"ל ההתאחדות ומנהל אגף תשתיות ובניה חוזית.

אנו קוראים לקבלנים הנתקלים בבעיות משפטיות בתחום המכרזים ובנושאים משפטיים אחרים לפנות לארגון כדי לקבל ייעוץ. משרד עו"ד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' הינו משרד עו"ד מהגדולים בארץ, וקיים איתו הסדר להתייעצות ראשונית ללא תשלום לחברי הארגון.