ברצוני לעדכן כי הודעתי ליו"ר הארגון ולהנהלה על כוונתי לסיים את עבודתי כמנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב מסיבות אישיות. ב-11 השנים בהן כיהנתי כמנכ"ל נהניתי משיתוף פעולה מלא של היו"ר ומ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ אלי אביסרור עם ממלא מקומו יוסי דלויה , הסגנים, וכל הנהלת הארגון, עם נשיא ההתאחדות ראול סרוגו המנכ"ל אמנון מרחב וכל צוות ההתאחדות, ואני מודה להם על כך. בתקופה זו הארגון עבר שינויים רבים, פתחנו את הדלתות ומספר החברים גדל באופן משמעותי, הגדלנו את סל השירותים לחבר, ניהלנו מלחמת חורמה בקבלנות הבלתי חוקית, יצרנו תקשורת מצויינת עם ראשי הרשויות באזור, חיזקנו את הקשר עם האקדמיה, ייצגנו את בעיות הקבלנים בכל התחומים מול משרדי הממשלה והרשויות השונות, קבענו נהלי עבודה מסודרים, יזמנו קורסים מקצועיים, קיימנו כנסים בהם שילבנו ביזנס ופלאז'ר, גייסנו חסויות רבות, ועוד ועוד. אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק על הפעילות שנעשתה, ומשוכנע שיש עוד הרבה מה לעשות.
בהזדמנות זו אני מאחל הצלחה רבה למחליפי אלעד דדון, ובטוח שהוא יקח את הארגון צעדים נוספים קדימה.
אני מבקש להודות לצוות המשרד, אסתי, הילה ולירז, על פעילותן האיכותית, לעיתים בשעות מאוחרות, כדי להיות אוזן קשבת, לסייע ולמצוא פתרון לכל בעיה שהועלתה ע"י מי מהקבלנים.
הבניה והתשתיות הם אחד הקטרים החשובים בכלכלה של מדינת ישראל, וכל אחד מקבלני הנגב יכול להיות גאה על היותו חלק חשוב ומשפיע על התפתחות הנגב והמדינה.
מאחל לכם הצלחה רבה כל אחד בתחום עיסוקו.
מדרום תפתח הטובה!
צביקה ליבנה