הנהלת ארגון הקבלנים בנגב התארחה בתאריך 10.6.20 בעיר ערד. מטרת הסיור הינה היכרות עם הנושאים היחודיים לעיר, חשיבה משותפת על פתרון בעיות וקידום פרוייקטים. ראש עיריית ערד עו"ד ניסן בן חמו ומהנדסת העיר מרים אלחדד אירחו את הנהלת הארגון בראשות אלי אביסרור יו"ר ארגון הקבלנים ומ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ.

המפגש נפתח במצגת מרשימה של ראש העיר על התפתחות העיר בשנים האחרונות. ראש העיר ציין את יעילות העיריה בהוצאת היתרי בניה, הליך שנמשך כ-3-5 חודשים בלבד והדגיש את ההגירה החיובית שיש לעיר. לובנו נושאים משותפים וסוכם על המשך דיאלוג משותף מול הממשלה בנושאים אסטרטגיים כגון מעבר בסיסי צה"ל לנגב, וקידום הקמת שדה התעופה בנבטים. ראש העיר הדגיש את התנגדותו להסכמי הגג של בממשלה ולתכנית מחיר למשתכן שלא קודמה בעיר, בניגוד לערים אחרות בסביבה.
לאחר הסקירה יצאנו לסיור בעיר בו הוצגו פרוייקטים שונים בהליכי בניה ובהליכי תכנון, וסיימנו בביתו של הפסל איציק גמליאל שמפסל בברזל ובאבן, ויצירותיו מפארות את ערד ואת הנגב כולו.
סיור זה היה אחד מתוך סיורים רבים המתוכננים בקרוב ברשויות השונות.
מארגון הקבלנים השתתפו גם מ"מ היו"ר יוסי דלויה, המנכ"ל צביקה ליבנה, הגזבר עמוס אליה, חבר ההנהלה אחמד אזברגה, יו"ר וועדת ביקורת נאיף אל עמור, והדוברת לירז בנג'ו.

לצפייה בגלריית התמונות לחץ כאן