"זעם בנגב על הצהרת יו"ר המטה לתכנון לאומי בדבר הקמת עיר מטרופולין נוספת מדרום לבארֿ שבע. ראשי הרשויות באזור והגורמים המקצועיים פוסלים את הרעיון על הסף וקוראים להשקיע ביישובים הקיימים. מטה התכנון הלאומי: "הניסיונות להפוך את בארֿ–שבע למטרופולין לא צלחו"

לדאוג להגירה חיובית
בעוד שיו"ר מטה התכנון הלאומי ציין בדבריו כי ארגוני הקבלנים תומכים ברעיון הקמת של עיר המטרופולין החדשה בנגב, מתברר כי לא כולם בקרב הקבלנים תמימי דעים עם אותו רעיון.
"אני נגד העמדה של התאחדות הקבלנים באשר להקמת העיר החדשה", מציין בשיחה עם "ידיעות הנגב" אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים בנגב וממלא מקום נשיא התאחדות 'בוני הארץ', "יש לי עמדה עצמאית הנוגדת את התמיכה ברעיון הקמת עיר המטרופולין החדשה. לדעתי, באר־שבע צריכה להיות עיר המטרופולין של הנגב ויש להשקיע בה ולפתח אותה במקום להשקיע כספים רבים בהקמת עיר חדשה. יש לעשות הכל כדי שבבאר־שבע תהיה הגירה חיובית ולא שלילית, שיינתנו הטבות לתושבים ותמריצים למי שרוצה לעבור לגור כאן ולעודד אוכלוסיות לבוא ממרכז הארץ ולהתיישב בבאר־שבע. כאשר באר־שבע תגיע לאוכלוסייה של חצי מיליון תושבים, אפשר יהיה לדבר על עיר מטרופולין נוספת, מה גם שדימונה יכולה בהחלט להיות עיר המטרופולין הבאה בתור לפני שממהרים ורוצים להקים עיר מטרופולין נוספת".

לקריאת הכתבה המלאה באתר מיינט באר שבע