ראול סרוגו - נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ

בית הנצחה משה אביסרור - נשיא כבוד של ארגון הקבלנים בנגב ראול סרוגו - נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ
 ראול סרוגו - נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ

משה, רב קבלן, הלך לעולמו אתמול ונקבר בעיר ירוחם אליה עלה בשנת 1963, שם גידל את ילדיו והקים את אחת מהחברות המשפחתיות הפרטיות הגדולות והאיכותיות בישראל.

כולנו מתגאים מהמורשת אותה השאיר אחריו ולאו דווקא בשל עוצמת חברת הבניה האדירה שהוא וילדיו פיתחו או בשל החזון העיסקי וההצלחות הגדולות של משה, אלא מאישיותו הכובשת, מצניעותו, מהפשטות שבו, מהרעות והחברות שתמיד הפגין ומנדיבותו הרבה לזולת.
במשך למעלה מ 20 שנים כיהן כיו״ר ארגון הקבלנים והבונים בבאר שבע, קידם, עזר ותמך במאות קבלנים מכל הנגב ודרום הארץ, שימש בכל אותם שנים כחבר בנשיאות התאחדות הקבלנים בוני הארץ ותמיד פעל למען חבריו הקבלנים וענף הבניה. הוא אהב את בית התאחדות הקבלנים, תמיד נהג בממלכתיות, תמיד תמך במנהיגות הבכירה של ההתאחדות וכאיש של נאמנות ושלום גישר ופישר גם כשהיו מחלוקות בין ראשיה. משה הביא איתו תמיד הרבה התלהבות ואנרגיה חיובית בהתאחדות ופעל מתוך אהבת חינם.
באר שבע איבדה את יקיר בניה, האיש שתרם לפיתוחה ושגשוגה של העיר, הוא הקים את הבית של אלפים מתושביה, תמך כלכלית במוסדות רבים, בבית חולים סורוקה, בתמיכה בספורט, בבתי כנסת שבמו ידיו הקים, בעזרה לנזקקים, למעוטי יכולת, בארגון בר מצוות במשך שנים לילדים שידם אינה משגת לחגוג והתרגש איתם בדמעות לרגל עלייתם לתורה בבית הכנסת והכול בצניעות ובמתן בסתר.
לעולם לא ביקש תמורה על המעשים הטובים והצדקות, גמולו היה בסיפוק העצום ובחיוך וההתרגשות שגרם לכל אותם אנשים שעזר להם.
אשריה של משפחתו של משה, רעיתו, ילדיו, בנותיו,נכדיו, נכדותיו וניניו, ממשיכי דרכו שהוא היה אבי המשפחה הזו.
התאחדות הקבלנים מרכינה את ראשה ללכתו של אחד מטובי בוניה של הארץ.
בשמי ובשם ענף הבניה בישראל אני מאחל לאלי, ג׳קי, יורם, ולכל משפחתו של משה שלא ידעו עוד צער ודאבה.
יהי זכרו ברוך