זרקור על חבר- איתן גור בע''מ

בית זרקור על חבר זרקור על חבר- איתן גור בע''מ

סטודיו איתן גור פועל כחברה עצמאית לאדריכלות, תכנון בר קיימא, עיצוב וליווי סטטוטורי מאז שנת 2017,כל מבנה או חלל שעובד נכון ומעורר השראה, חייב להיות תולדה של שיתוף פעולה נבון. אנחנו מאמינים בכוחה של עבודת הצוות - התכנון, הפיקוח, הייעוץ, הביצוע וכמובן - הלקוח/ה. כל פרויקט, תחילתו בגיבוש קונספט ורעיון מרכזי המובילים לתכניות עבודה, הדמיות ופיקוח על העבודה באתר בפועל. כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

זרקור על חבר- איתן גור בע''מ

 אנו מאמינים בחזרה למעמדו המסורתי של המתכנן כמוביל הצוות, כמגבש מסגרת העבודה וכאחראי על הנחייה ובקרה בפרויקט. באופן הזה, תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה, מובילים המתכננים את הצוות להגשים את יעדי הפרויקט תחת לוחות הזמנים והתקציבים הנתונים.

אדריכלות

בחמש עשרה השנים האחרונות עוסק משדרנו בתכנון, בין השאר בבניה פרטית. אנו מתמחים בתכנון של הרחבות קהילתיות בקיבוצים ובמגזר הכפרי, בכל רחבי הארץ. בין מגוון הפרויקטים שלקחנו בהם חלק: קיבוץ אשדות יעקב, קיבוץ חניתה, קיבוץ להבות הבשן, קיבוץ שריד, קיבוץ גבת, קיבוץ עין דור, קיבוץ עמיעד, קיבוץ משמר הנגב, הרחבה קהילתית לישוב נס עמים, ועוד.

המשרד עוסק בתכנון מבנים בתפר הדק שבין חלומו של הלקוח, חזונו של המעצב ולוח הזמנים והאפשרויות בפועל. אנו מספקים את ניהול התכנון, תכניות האב, התכנון האדריכלי והתכנון ההנדסי. אנחנו מאמינים בהקשבה ללקוח/ה. הבית הפרטי הוא חלומה של המשפחה, מקום המפלט, ההגעה לנחלה. ניסיוננו הרחב מאפשר לנו להגשים חלומות תוך עמידה בזמנים, אילוצים ותקציב. אנו מלווים כל לקוח/ה בליווי צמוד מהפגישה הראשונית ועד לגיבוש תכנית שלמה, שעונה על כלל  צרכיה וחלומותיה של המשפחה.

שימור

אנו מבצעים ליווי צמוד לכל תהליך השימור: החל מכתיבת תיקי התיעוד למבנים, דרך תכנון עבודות השימור, היתרי השיפוץ למבנים וכמובן פיקוח על עבודות השימור עצמן. תיקי התיעוד כוללים מחקר היסטורי מעמיק של המבנה ותחקיר אדריכלי וקונסטרוקטיבי. הם מכילים את תולדות הבניין ותולדות בנייתו, תולדות הסביבה בה הוא שוכן, ניתוח אדריכלי של המבנה, טכנולוגיית הבניה והחומרים בהם השתמשו, תכניות, חתכים וחזיתות המבנה, דו"ח הנדסי והמלצות אדריכליות. תיקי התיעוד הם מפת הדרכים המובילה להבנת אופן השימור של המבנה, שמשליך באופן מעשי על אופי המבנה לשימור, בתום התהליך.

ליווי סטטוטורי

המשרד מתמחה, לצד שמירה על האינטרסים הסביבתיים, בניהול התהליכים הסטטוטוריים: בהיתכנות, חוות דעת, רישוי בניה, תכניות בניין ועיר, ייעוץ וקידום סטטוטורי. המשרד מספק שירותי ליווי סטטוטורי ליזמים הגדולים בארץ, במיוחד בתחום האנרגיה המתחדשת.

אנחנו מאמינים בכוחה של האדריכלות לייצר שינוי, לעורר השראה ולשפר את חיינו. השילוב בין תכנון לתחום הניהול והליווי הסטטוטורי נולד מתוך הרצון לשלב בין העולם של החזון, הרעיון והניצוץ לעולם של הדיוק, ניהול התקציב והגשמת החלום. ניסיוננו מאפשר לנו להעניק שירות מקצועי, יעיל ושאינו מתפשר, ולקדם תהליכים באופן המהיר והיעיל ביותר שניתן, עד לסיום כל פרויקט.

פיקוח וניהול תכנון

אנו עובדים בשיטת one stop shop בעזרת צוות מומחים אנו מתקדמים משלב היוזמה לשלב הביצוע, צעד אחר צעד. כל פרויקט תחילתו בגיבוש רעיון מרכזי המוביל לתכניות עבודה והדמיות, ובהמשך, פיקוח עליון באתר. כל אלו נעשים בשיתוף פעולה מלא מול הלקוח ואנשי המקצוע השונים. יש לנו ניסיון רב בניהול תכנון, יועצים ובעלי מקצוע, לצד ביצוע פרויקטים בשטח.

הניסיון שלנו מחבר בין חזון התכנון למימושו בפועל. כך זוכים עמיתנו ולקוחותינו לערך מוסף, לחסכון בזמן ולהבטחה למרב המאמצים על מנת להגשים את חלומם בצורה הטובה ביותר.

יצירת קשר

מייל: [email protected] 

אתר: https://www.eitangur.co.il/

טלפון: 03-9328177