זרקור על חבר- לילו וטורי

בית זרקור על חבר זרקור על חבר- לילו וטורי

 בשנת 1960 הקים לילו וטורי, סב המשפחה, חברה אשר סיפקה חומרי גלם לבנייה בשכונת דרום בבאר שבע. לימים הצטרף לחברה בנו ניסים אשר פיתח את העסק וניהל אותו בפועל. בחלוף השנים פיתחה החברה סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ומומחיות בכל הקשור לבניית ושיפוץ בתים: החל מחומרי גלם כמו מלט, חצץ ובלוקים, דרך מרצפות וקרמיקה, רעפים, גגות ומרזבים, מוצרי בידוד ואיטום, כלים סניטריים, מטבחים, מוצרי נגרייה ועוד, ועד לפרטי דקורציה כמו עבודות בגבס וצבע,מחסן עץ ופרזול. כיום ניתן למצוא בחברת לילו וטורי את כל מה שבית צריך תחת קורת גג אחת!

זרקור על חבר- לילו וטורי

מקצועיות באווירה אינטימית ומשפחתית
חברת לילו וטורי הינה חברה ותיקה ויציבה המעסיקה כ – 30 עובדים, חלקם כבר דור שלישי מאז הקמתה, ולכן קיימת בחברה אווירה משפחתית עם יחס אישי וחם, וליווי כל לקוח בהתאם לצרכיו. בחברה שמים דגש על שירות יעיל ומהיר, ניסיון ומומחיות בכל הקשור בבנייה, וכמובן מתן ייעוץ מקצועי ומגוון פתרונות עבור כל צורך שעולה.

החברה בעלת האישורים הרלוונטיים הבאים:
- 9001 ISO

- רשם הקבלנים – דרגה ג1

- חברות בלשכת התעשייה והמסחר בבאר שבע

- חברות בארגון הקבלנים והבונים באר שבע והנגב 
 

תכנון, ליווי ועמידה ביעדים
חברת לילו וטורי מייחסת חשיבות רבה לצרכי הלקוח ויכולותיו הכלכליות. לפיכך קיימת הקפדה על אספקת חומרי גלם איכותיים במחירים אטרקטיביים, ייעוץ וליווי הלקוחות החל משלב תכנון הבית ועד לפרקטיקה בשטח, וכמובן יחס משפחתי חם ותומך. בנוסף מספקת החברה פתרונות קבלניים ואדריכלים יצירתיים, ובכך חוסכת ללקוחותיה אלפי שקלים במהלך הבנייה.

בחברה קיימות כל המחלקות הרלוונטיות לבנייה ולשיפוץ מבנים:
מחלקת חומרי בניין ענפה ומתקדמת
חדש! מחלקת חשמל לבניין ותעשיה מקיפה ומקצועית
אולם תצוגה רחב וחדשני לקרמיקה, ברזים וכלים סניטרים
מחלקת עץ המציעה מגוון רחב של עצים, דקים, פרגולות פירזול ועוד
עיבוד שיש למטבחים מדרגות ועוד
מחלקת צבע ושירותי גיוון
שירותי פינוי פסולת בניין
נגריה מתקדמת המציעה את כל שירותי הנגרות
מחלקת פרויקטים ויזמות עסקית
ייעוץ מקצועי גם בדלפק המכירות וגם דרך האתר
 
פרויקטים ולקוחות
מגוון הלקוחות הינו רחב וכולל אנשים פרטיים, קבלנים, אדריכלים, שיפוצניקים, קבוצות רכישה, משרדי ממשלה, ועוד.

בין הפרוייקטים המובילים שלנו: בניין רב קומות בנווה זאב, שיקום שכונות בעיר, תחזוקת קניון הנגב, בתי עמידר, הקמת ממ"דים ביישובי הסביבה ועוד.

חברת לילו וטורי – כל מה שבית צריך 

בחברת לילו וטורי תמצאו כל מה שאתם מחפשים למבנה אותו אתם בונים, כולל שירות הובלות ופינוי פסולת. החברה מעניקה שירות משפחתי ויחס אישי, ואחריות ברמה גבוהה מאד. כמו כן תמצאו אצלנו מוצרים איכותיים במחירים נוחים. החברה נוסדה על ידי מקצוענים המנוסים בתחומי התמחותה למעלה מחמישים שנה, וכיום ממשיכי השושלת מזרימים דם חדש ויצירתיות ומסייעים לתנופה ולהתחדשות של החברה המתקדמת והאיכותית בתחומה.

יצירת קשר

טלפון: 08-627-4467

דוא''ל: [email protected]

כתובת: הפלדה 12, א"ת עמק שרה, באר שבע

אתר אינטרנט: https://www.li-lo.co.il/

עמוד פייסבוק